Από την πλευρά των καταναλωτών, τα διαφημιστικά ένθετα που εισάγονται σε πακέτα ή περιοδικά είναι μια από τις πιο χρήσιμες μορφές διαφήμισης. Οι καταναλωτές τα λαμβάνουν πιο θετικά από τη διαφήμιση από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή άλλα διαφημιστικά μέσα. Είναι το μόνο μέσο εκτός σύνδεσης που προσεγγίζει το 100% των διαδικτυακών πελατών.
Φέρνουμε μοναδικές έννοιες
1. Ακριβής στόχευση της ομάδας στόχου του πελάτη
Θα απευθυνθούμε στους πιθανούς πελάτες σας σύμφωνα με τις καθορισμένες προδιαγραφές. Θα σας συνδέσουμε με τα ισχυρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα και εκδότες σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες.
Θα απευθυνθούμε στους πιθανούς πελάτες σας σύμφωνα με τις καθορισμένες προδιαγραφές. Θα σας συνδέσουμε με τα ισχυρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα και εκδότες σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες.
2. Η μοναδικότητα της προσφοράς είναι καθοριστική
Θα σχεδιάσουμε τη βέλτιστη μορφή επικοινωνίας για εσάς. Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε το βέλτιστο διαφημιστικό ένθετο ή κουπόνι και να εξασφαλίσετε την παραγωγή τους.
Θα σχεδιάσουμε τη βέλτιστη μορφή επικοινωνίας για εσάς. Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε το βέλτιστο διαφημιστικό ένθετο ή κουπόνι και να εξασφαλίσετε την παραγωγή τους.
3. Σωστός χρόνος της εκστρατείας
Διασφαλίζουμε ότι τα υλικά σας παραδίδονται την κατάλληλη στιγμή στους κατάλληλους πιθανούς πελάτες.
Διασφαλίζουμε ότι τα υλικά σας παραδίδονται την κατάλληλη στιγμή στους κατάλληλους πιθανούς πελάτες.
4. Βελτιστοποιούμε κάθε καμπάνια
Με κάθε καμπάνια, προσπαθούμε να βρούμε τη βέλτιστη αναλογία μεταξύ της τιμής και του αντίκτυπου της καμπάνιας. Είναι πάντα στο χέρι σας αν θα επικεντρωθούμε στη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων ή στον μεγαλύτερο αριθμό αποκτηθέντων πελατών.
Με κάθε καμπάνια, προσπαθούμε να βρούμε τη βέλτιστη αναλογία μεταξύ της τιμής και του αντίκτυπου της καμπάνιας. Είναι πάντα στο χέρι σας αν θα επικεντρωθούμε στη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων ή στον μεγαλύτερο αριθμό αποκτηθέντων πελατών.
Τα επισυναπτόμενα διαφημιστικά συνημμένα είναι σαν μια προσωπική διαβούλευση με μια σύσταση
Οι καμπάνιες μας λειτουργούν

Προσωπική επαφή στο σπίτι
Η επαφή με διαφημιστικό υλικό καθορίζει όλο και περισσότερο την επιτυχία της καμπάνιας. Το άνοιγμα ενός πακέτου με όφελος με τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού ή δείγματος διαφήμισης θα ευχαριστήσει όλους.

Ο παραλήπτης νιώθει ελεύθερος να αποφασίσει
Με αυτή τη μορφή διαφήμισης, ο πελάτης δεν πιέζεται και νιώθει ότι η απόφασή του είναι ελεύθερη.

100 % μετρήσιμες καμπάνιες
Ανάλογα με τη ρύθμιση του μηχανισμού της καμπάνιας, είναι διαθέσιμες διαφορετικές μέθοδοι αξιολόγησης και μέτρησης μετατροπών και αποτελεσμάτων καμπάνιας. Οι καμπάνιες εκτός σύνδεσης μπορούν να μετρηθούν στο διαδίκτυο.
84 %
άνθρωποι βρίσκουν χρήσιμα εκτυπωμένα εκπτωτικά κουπόνια
42 %
ερωτηθέντες διάβασαν το συνημμένο και επισκέπτονται τον ιστότοπο του διαφημιστή
18 %
ερωτηθέντες θα συνιστούσαν την προσφορά σε φίλους